Wednesday, May 29, 2013 - 0 comments

PeRLu ke eK?

sejak aku keje kat Guardian sek 3 ni, 
seperti yg di gembar gemburkan, The manager kat sini
memang banyak songeh!
aku x kisah dia bebel hari2, tp 
kalo dia asik cakap jerkah suma pekerja
depan2 customer, sapa leh tahan

keje dia memang senang, tp bila fikir2 balik
di sebabkan dia, sampai aku pun
terfikir nak berenti!

tapi aku x leh nak berenti lg sbb da 
xde org lain da nak jadi key holder..
sape yg nak tutup malam2 kang
sian lak kat dia
itu je yg membuatkan aku serba salah, 
nak berenti ke x?

bila aku cakap kat mama ngan papa,
diorg soh cari keje lain dulu baru berenti
tp aku cakap, aku memang da x tahan da keje situ
lgpun aku de fikir gak, baik aku berenti b4 puasa
tah bulan puasa nanti, cite lain lak

so, kena wat solat Isikharah gak la ni

0 comments:

Post a Comment