Monday, May 6, 2013 - 0 comments

lASt dAY T.T


yup, berakhirnya shift pagi kul 6 PM td
maka abis la tempoh untuk aku 
"praktis" kat Warta sebagai RMT
rasa sedih pun ade gak sbb suma da kenal
dan rapat gak ngan beberapa 
org except promoter

de sorang ni nama dia Eira,
kalo de dia je aku cam rasa nak berborak ngan org lain
xde dia, x kemana aku ngan para 
cashier yg lain

tadi pun dia tanya aku nape
muka aku monyok cam bad mood je arini
aku cakap la sbb arini last day
esok da kena g seksyen 3



dia pun cam sedih gak sbb pasni 
xde la geng nak rehat sama
kalo si Bella tu x sama shift ngan dia
haha
nak harapkan rehat ngan si Fatin tu
memang x kan nye la
dan x kan de org lg nak tolong dia
kat cashier kalo Fatin wat "perangai" nak ke 
tandas dia tu

ramai gak yg tanya aku bila aku nak
g seksyen 3 tu?
dalam hati aku rasa, diorg ni memang nak aku 
g atau diorg cam sayang nak aku g
seperti biasa aku kan positive thinker
maybe diorg care pasal aku le tu!

td pun cam de mamat ni bernama Fadhil
aku rasa diorg nak borak ngan aku
tp di sebabkan aku x ske duk kumpul reramai
dan bergosip yg bukan2
baik aku dok jauh2 susun barang
bila aku sorg2, baru dia tanya 
suma benda dia nak tanya
dan di sebabkan aku jenis yg jawab 
satu patah bila dengan "stranger" dia pun 
xtau nak tanya pe lg
LOL

td pun aku soh papa amek lambat sket 
dalam kul 6.30 PM sbb nak borak2 ngan Eira jap
nasib baik sempat tukar no phone
Bella lak cuti 2 hari 
x sempat nak jumpa ngan dia

babai Eira, Bella, Fatin, Fadhil, Fitri 
serta Kak Mai, Kak Min, dan Kak Miza~
(cam nak g mana je kan)


p/s: aku rasa kena g Guardian Warta esok
sbb aku lupa nak bagi balik kunci kedai..LOL
sapa soh Kak Mai cuti 2 hari, kan da lupa!

mudah2an esok Kak Mona tu ok la sket, 
tak seperti yg di perkatakan oleh org 
yg pernah bekerja di bawah beliau
(suma org keje ngan dia x tahan then benti keje)
sbb pe..? tunggu!!!

0 comments:

Post a Comment