Sunday, May 5, 2013 - 0 comments

fiRSt tiME - PRU13


tanggal 5/5/2013 adalah tarikh yg paling 
bermakna dalam hidup aku
de 2 peristiwa yg berlaku serentak iaitu
aku first time mengundi dan lg satu akan 
aku cerita dalam the next post

so, di sebabkan aku shift pagi arini, 
kena la gi mengundi dulu sebelum 
bergerak ke tempat keje
so, pepagi buta lg aku da terpacak kat depan
sekolah rendah jalan 2 tu
tp, xde la awal sangat pon, de la dalam 
kul 8.10 AM kat situ
kalo x, nak g kul 8 AM tp 
nak tunggu kakak gak

masa da sampai tu, ramai gak r 
org yg da menunggu dalam barisan
tp depends gak barisan no bape yg 
korg di aturkan utk beratur
di sebabkan aku ngan akak aku 
da cek kat tenet semalam
line bape kitorg kene beratur, 
so jimat da masa kat situ


lama sangat!

Alang da de kat depan



x hilang2 pun!
dan nasib baik gak line 
kitorg no.4 tu pendek je
dalam lebih kurang 40 minit kemudian, 
sampai la turn kitorg untuk mengundi 


prosedur kat dalm tu just cek IC/nama, 
cat jari then dia bg kertas undi
DONE!
lg 10 minit nak kul 9 AM tu, abis la sumanya
sempat gak masuk kedai tepat pada masanya
da r aku yg kena bukak kedai sesorg
first time lak tu wat suma benda pepagi buta!
nasib baik OK



0 comments:

Post a Comment