Monday, May 6, 2013 - 0 comments

hARi pertaMA - tEMpat Baru

konklusi ari pertama ni adalah : 
SANGAT PENAT!
walaupun aku ske ble de keje nak wat, tp
kalo dok suruh keje tanpa henti 
dan asik nak push soh wat cepat,
memang leh giler aku cani!

da r suma benda nak kena wat cepat
pepaham je la, walaupun aku cepat tangkap tp 
aku senang lupa at least satu benda kalo benda tu ikut step
lagipun suma benda yg aku blaja kat Warta tu
sumanya lain!
memang kena blaja balik la suma procedure
dari mula

kalo takat tuka tu, ok lg la kot
de lagi yg aku x puas hati iaitu de banyak benda 
yg x perlu nak wat, perlu di buat
contohnya, letak nama dalam buku bagai 
cam bila time masuk keje, rehat, masuk balik then balik
padahal key in je dalam computer tu je ha
mungkin ni salah satu reason yg banyak 
pekerja dia lari..
terasa nak keje balik je kat Warta tu
serius rindu giler kat environment kat situ
walaupun suma staff kat seksyen 3 ni baik, (except the boss)
kalo di beri peluang tuka kat Warta,
aku akan tuka!!
walaupun staff da berlainan

memang betul cakap org kat BGU/Warta yg dia ni 
banyak membebel kalo de benda salah sket yg di buat
memang naik angin giler r Kak Mona tersebut

arini balik lambat sejam, wat OT 
sbb scan barang DC x abis lg
kalo kat Warta tu, leh pas kat org shift petang
tp kat sini, HAMPEH!
baru je ingat nak singgah Warta jap nak
bagi kunci yg aku da wat harta
nak g esok, shift petang lak
kena OT lagi satu jam awal kul 12:15 PM
lusa da nak g Shah Alam amek jubah
(padahal nak jenguk member skali)

p/s: arini dapat baju Guardian yg kaler oren tu
tp aku malas nak amek gambar sbb 
nak basuh baju tersebut

0 comments:

Post a Comment