Monday, January 7, 2013 - 0 comments

mY LiCensE

lame lak x update semenjak taon baru ni
so ni kira first entry tok new year la kan..
sebelum tu x lambat lg ak nak wish happy new year 
kat sume org kat dunia ni..
so, HAPPY NEW YEAR
may this year better than last year!!

entry ni adalah berkenaan
aku da renew lesen aku dari P
kepada x P lagi..
haha..


aku da leh bawak keta x pakai P
da pas ni *bangga*
padahal selama 2 taon ni x pernah pon bawak keta
de je pelekat P tu tersemat kat celah2
rak buku aku.. 
x pepasal jadi penanda buku2 novel
yg de kat situ ^^

ari ahad aritu lak papa ajak g bawak keta
biasa la tu, katenye nak praktis takut lupa..
ni Dilah la papa
sonang yo bawak auto tu..

so dengan excited ngan nervous
aku bawak keta jalan2 area Bangi ni
sonoknye~~
cume papa xbg lalu jalan besar je lg
lgpon da kul 7 PM da mase tu
x sempat nak g mana2

oh, lg satu sbb papa soh aku drive adalah
nnti abang aku nak g Arab Saudi
utk bekerja kat sane
jd, kereta kelisa tu milikku sepanjang 
dia berada di sana
haha
*x sabar nak tukar cat keta*

minggu ni pon kalo leh papa nak ajak g drive lg..
tp tgk r mood ak cane
kekadang malas gak nak bawak sbb
papa slalu ajak time show aku de 
kat TV ptg2..

0 comments:

Post a Comment