Saturday, December 22, 2012 - 0 comments

27th Golden Disc Awards


Golden Disc Awards (GDA) ni adalah 
salah satu awards
yg terbesar kepada artis2 kat Korea tu
yg paling bestnye kali ni diorang 
akan wat kat MALAYSIA!!!
memang giler r kan aku cakap 
jerit sekuat-kuat hatinya dalam bilik
masa dapat tau tu
haha

mane x gile nye
bukan takat 2-3 group je yg datang
tp at least 20 groups!
x termasuk yg nyanyi solo lagi tu
terharu sungguh aku TT
tp yg x bestnye pitih x dak lak
mahal wo tiket dia..
nak dekat RM1000 kot!

de gak contest or free tiket utk yg 
bli pape barang Samsung
dari tpon, tablet hinggalah ke kamera
tarikh abis 4th January 2013
tp aku x sure tarikh barang beli 
tu dari bila ke bila

GDA ni berlangsung pada 
15 & 16th January 2013 
kat Sepang International Circuit

bawah ni adalah awards category



aku x kisah sape yg menang pon
even my fav group ever
(tolong la jangan PSY)
asalkan dapat g tengok diorg~~
kalo dapat tgk live kat TV pon best gak

nak try r contest tu
Wish me LUCK!! fighting!
sape nak try gak, bukak je paper
METRO tu confirm de cara2 nak masuk
dan sape yg de free tiket tu,
silalah PM saya ye..
haha (mood berangan)

p/s: harap bila org Korea datang sini,
xde la banyak kontoversi sangat macam aritu
sampai baling2 botol
well, we wait and see until next year..

0 comments:

Post a Comment