Saturday, January 26, 2013 - 1 comments

Gentleman's Dignity



ruangan korean drama utk kali ini 
adalah Gentleman's Dignity
drama ni di tayangkan kat Korea taon lepas 
yg endingnye pada bulan 8
lebih kurg mase olimpik tu la..
memang drama ini agak "Hot" gak dan 
dpt rating yg tinggi

memula aku cam malas nak tgk cite ni
sbb aku ingat cite ni cam melo drama sket
tp tekaan aku ternyata salah

Sinopsis:
di pendekkan cite, ianya pasal 
4 org lelaki yg berusia 40 taon yg agak playboy 
berhadapan  konflik cinta dan kehidupan masing2
diorg ni memang rapat sejak skolah menegah
slalu lepak sesama..
sampai kod nak masuk umah pon sama
kalo de masalah, memang diorg akan
sama2 cari jln penyelesaian
then tetibe de sorg bdk dr jepun dtg 
claim yg dia anak salah sorg dari 4 org td..




well, macam boring je jln cite dia kan?
tp don't judge books by its cover

ak tengok cite ni pon sbb CN BLUE tgh
wt comeback dan teringat akunye
crush, Jonghyun dlm cite ni gak

memule saje nk tgk best ke x
tetiba da jd addicted giler tgk cite ni
sampaikan aku tido 2-3 jam then bangun
sbb fikiran aku terganggu nak tau 
kesudahan cite ni
first time kot tgk korean drama sampai cani

Jang Dong Gun la ni..
x pernah dia blakon jd cute..
1st n last aku tgk drama dia, 
cite All About Eve taon 2009 kat tv3
mase tu aku x ske dia sbb dia nampak cam
tua je dlm cite tu 
(sbb dia wt rambut kaler klabu)
cume time tu dia agak berisi 
dan skarang da terlalu kurus lak
mungkin tu yg nampak muda sket tu kot
hehe *gatal*

dlm drama ni pon dia tua..
memang dia da 40 taon nk wat cane kan..
tp charm dia sungguh wow!!
bagaikan di sihir..

aku bagi drama ni rating 10/10
scene yg cam x klaka pn ak leh senyum sorg2
memang da giler la ni
banyak scene2 yg cute (heaven~)
mase ak tengah tulis blog ni pon aku
tengah senyum sorg2

dlm cite ni gak cam biasa la de scene touching2..
puas gak menangis yg worth dia 2 bulan..
haha..emo2

kelainan drama ni, (sama cam Reply 1997) 
tiap kali nak stat episode dia de wat prologue sket
pasal kehidupan diorg dulu2
cam dia tunjuk mase zaman diorg skolah ke..
klaka giler muke tua jd bdk skolah

walaupon baru je abis tgk td, rase nak ulang tgk balik..
tp tunggu la nanti2..nak review cite lain lak

Ahjussi yg gatal
ske scene ni..comel sbb dia jeles

klik DRAMACRAZY kalo nak tgk online~

p/s: nak tgk cite Queen of Ambition lak
pasni walaupon genre drama tersebut
x bersesuaian ngan aku iaitu Melodrama type
tp di sebabkan Yunho, aku tgk gak~
org kate acting dia da improve..
so, hwaiting!!

1 comments:

Anonymous May 1, 2013 at 8:21 PM

Huwa.......sme la kte...mmg mula2 xnk tgk citer nie...pastu xmemasal addicted sampai jam tdo pun da x btol...

Post a Comment