Wednesday, January 30, 2013 - 0 comments

Max 24:7

aku pon x tau nape aku g bukak topik ni
maybe sbb aku terkejut sbb M'sia trending
kat twitter #TeamBenciMax247
wat mase  ni aku pon xtau pe punca trending ni
lepas group Gula-Gula, Max 24:7 lak
tsk..tsk..

kalo sesape yg xtau sape la Max 24:7 ni,
diorg ni la M-pop..haha
nak gelak lak bila cakap pasal org 
melayu nak jd kpop

sebagai kpopers since 2008, 
mungkin aku pon rase x senang kalo
de melayu tiru Korea
tp aku x kisah sangat sbb yg penting
aku x tengok/dengar lagu2 diorg ni
pe tah lg nak dislike MV kat youtube
tp sbb entry ni, aku terpakse tgk sket MV2 diorg ni
leh muntah darah di watnye
tengok seminit trus tutup

tp setelah bace komen2 kat twitter tu,
diorg just x puas ati sbb group ni
x serik2 nak wat comeback ngan single baru
padahal x sesedap mane pon
de gak yg kate diorg ni cam gay..
x paham aku nape pakai kasut de kepak pon 
diorg leh cakap gay?



korg tgk la sendiri MV diorg yg 
banyak di dislike dr like
bg aku, korg x ske, xyah tengok
wat banyak viewers je


yg pompuan2 dalam MV ni kot ye pon
x yah r make up sampai gitu skali

p/s: sebenarnye ak penah tgk diorg ni mase
raya taon lepas kat ASTRO RIA
ala, contest pebende tah
ramai gak group hampeh lain masuk
pemenang dia, x salah aku
yg masuk Melodi aritu 

0 comments:

Post a Comment