Thursday, January 10, 2013 - 0 comments

cLeaRancE KPTM

arini aku g kolej sbb nak g wat clearance pasal
finally, aku grad gak dari kolej tu
aku rasa sume klas kat situ, aku da hafal

sepatutnye aku plan nak g 16 hb ni
tp semalam tetiba Zana mesej cakap dia 
nak turun KL arini..
so, aku pon ikut je la wat arini

memula soh papa anta g kolej kul 10 AM
tp tetiba papa kate nak g 
sungai besi sbb kakak Mak Tam (mak cik aku)
meninggal (Innalillah) dan nak di kebumikan kul 10.30 AM..

so, aku pon bergegas bangun dan 
mandi dalam kul 8.30 AM gerak r ke tah pe tah
name masjid tu, tp sebelah 
kem/Universiti Pertahanan Nasional 
Malaysia (UPNM)
x salah aku r..
memang ramai pelatih2 laki ngan 
pompuan kat masjid tu
sampai je diorg tengah baca Yassin da separuh
dan sempat gak mama solat jenazah

dalam kul 10.15 AM kitorg pon g kolej
da sampai tu sementara nak tunggu Zana da
kul 11.30 AM

mase sampai sampai kolej tu
terkejut aku de satu banggunan besar
kat ngan jaga tu
siap gak wat banggunan tu..


boleh lak wat tempat futsal kat situ
ingatkan nak tambah klas
da r makin ramai org masuk KPTM ni
x pepasal tumpang banggunan GMI kat seblah

arini de budak2 tengah daftar
aku pon xtau kos pe
so agak lame gak nak wat proses clearance ni
kul 1.30 PM baru siap
penat gile kot..

yg bestnye dapat jumpa Miss Suzani, 
Miss Syatila ngan Mdm Liza
memang aku ngan Zana ngam ngan diorg
so, xde la cam segan sangat
bile terserempak kat bilik lecturer sbb
nak amek sign coordinator

p/s: gerai kat depan KPTM ni pon
yg diorg dok panggil "Ibu" pon da upgrade
de pagar besi ngan kedai burger
fuyyoo!!

maybe burger tu bukak malam je kot
almaklumla KPTM ni da pandai wat klas 
malam da skrg ni
nasib baek time aku xde lg
kalo x, memang payah nak ulg alik

ID da kena potong..
xley nak mintak student DC da TT


0 comments:

Post a Comment