Sunday, January 29, 2012 - 0 comments

riADah bAKti~


mesti korg tertanye2 mende la menatangnye
bakti tu kan? huhu..
bakti tu name klas aku mase 
skolah menengah dulu..
dulu la sangat kan..
aku masok klas ni dr form 1- smpi form 3
and sume budak klas ni same
sbb tu kitorg rapat yg 
x terhingga sehingga de group
kat FB..haha

harini kitorg plan nak jumpe
sbb da lame giler gak r xjumpe
de r dlm setaon lbh camtu
kalo jumpe pon de yg x dtg..
memule plan arini nak men beskal
kat taman botani alamanda tu
tp disebabkan hujan, 
kitorg tukar plan nak men
bowling lak
tp de tournament r lak kan
then, kitorg pon tgk r wayang~

pasal wayang ni lak, memula
nak tengok cite Kum Kum tp 
de yg penakot x ingat dlm 2-3 org,
kitorg pon stuju bli Kum Kum tu
HAHA..
disebabkan kitorg jahat sangat,
Kum Kum pon penoh tempat dia
padan muke kitorg
de member laki aku ni
menyarankan agar tengok KERAMAT
r lak kan..
kot ye pon nak tukar, tukar
r cite bujang terlajak tu
hampeh tol budak laki ni la..

dipendekkan cite, KERAMAT
ni memang hampeh
kalo korg terer, memang akan faham 
citer ni
pas da abis tengok cite ni,
kitorg kuar alamanda and g ke
Sg. Merab untok melantak
kat Caiyo Bistro
memula aku order jus epal je,
tp diesbabkan diorg cam lembab nak
makan, dan aku pon rase bosan
nak tunggu,
aku ngan member aku sorang ni
pon amek keputusan order
sate 15 cucuk..

pas da abis makankitorg pon 
balik sbb sume da
keletihan giler da r nak kul 10
mau gile ayah aku ngamok kang..




















0 comments:

Post a Comment