Monday, January 16, 2012 - 0 comments

Movie on YOUTUBE


kebelakangan ni kan, 
aku tengok banyak 
movie upload di youtube
bagi aku, zaman ni nak tengok movie 
senang je kan
xyah berato bli tiket lelame
lg2 kalo hujung minggu
bukan takat movie, drama pon de gak
tp aku lg prefer download sbb kalo
kat youtube, korg kene tunggu kame giler
benda tu nak loading kan
dan yg lagi frust bile tetibe youtube
tu berenti loadig 
memang rase nak maki org gak r
tempat favourite aku untok
download movie adalah
atau back up block diorg

aku ske blog ni sbb sume cite diorg de
dari paling xlatest sampai la kelatest nye
bukan takat movie, drama bersiri pon de
lagi2 kalo sape yg minat 
drama omputeh 
cam BONES, CSI dan memacam lg r
cite THAILAND, MALAYSIA, JEPUN, 
KOREA, HINDUSTAN
sumenye ade
lagi satu yg aku ske pasal blog ni
sbb MB dia xbanyak plg sket pon dalam 350MB
kalo standard download movie
slalu 700MB
memamh parah r kan nak masok dalam 
hardisc nanti
blog ni memang laku kalo
sume org yg giler download movie
macam aku ni..hehe

terpulang r kat korg nak pilih download ke,
loading ke, atau gi
bli tiket wayang kat panggung wayang
mane tau nak dating ngan buah hati kan..

kat bawah ni movie dari YOUTUBE yg aku jumpe:

Al Hijab Full Movie 2011


Raya Tak Jadi Full Movie 2011


Geng: Pengembaraan Bermula (The Adventure Begins)



0 comments:

Post a Comment