Thursday, January 26, 2012 - 0 comments

beRcUTi..


bestnye baru balik bercuti 
walaupon aku memang sedang 'bercuti'..haha
miggu lepas, mase ari khamis tu aku balik
kampung sbb mase 23 hb ayah aku nak wakilkan
Pak Njang aku merisik kan anak dia + tunang skali
aku balik kampung awal sbb takot highway 
jem mase raye cine kang

mase kat kampung tu, esoknye, 
tok su meninggal..Innalillah~
memang kebetulan kitorg balik je 
tp x sempat nak jenguk dia mase sampai
sbb da malam da mase tu..

de satu cite klaka ni, pasal ayah aku
dia nak stat keta tp xmo stat lak
memang da cuak giler da
mak aku lak da pikir bukan2
kalo enjin xleh stat tengah jalan lagi susah
pastu, petang tu Abang Nuar datang sbb
nak tahlil, dia tengokkan r keta tu..
tengok nye tengok, Abang Nuar pon kate
"Ala, cu gear dok kat D mane mau stat enjin"
haha..disebabkan itu je kot xleh stat enjin
patotnye letak kat P..papa, papa..
xpepasal je xleh kuar seharian

esoknye kitorg gi Padang Besar
kalo korg nak tau Padang Besar ni cam 
sebuah tempat shopping ala, cam
Pasar Siti Khadijah kat Kelantan tu..
da lame xgi sini..slalu balik xsempat nak gi pon
tp kali ni maybe sbb balik just nak
gi merisik, sbb tu de mase nak jalan2
kali ni, yg lg pelik tp best,
mama begitu baik untuk belikan aku macam2
memule dia just ajak gi bli kain dalam je
sbb aku lupe bawak
da bli kain dalam tu, bli lak singlet
sampai depan kedai jersi, bli jersi lak
xpenah2 mama nak bli jersi untok aku kan
slalu abang2 aku je yg bli
maklumlah murah je jersi kat sini
de r kebanyakkan RM30, aku bli RM27 je
bli baju Chelsea..haha
sbb abang2 aku sokong Chelsea
ala, benda kat sini murah maybe
sbb sepadan Thailand kot
baju2 blouse pon memang banyak tp agak mahal r
dlm RM35..bli kat TS lagi murah kot
kat sini de cam jual 
kacang2, kepek, dan macam2 makanan
lain lg..datang la ye~
kali ni memang ramai giler org
parking pon penuh giler
tepakse r g parking luar..






jersi aku..diorg kate ni yg latest kuar~

0 comments:

Post a Comment