Wednesday, September 10, 2014 - 1 comments

OMG



Oh, no! Budak Mas tu xdatang keje arini!!!
Otokhae? Pagi tu aku mesej En. Sham cakap Mas
x datang keje  arini then dia suruh call budak2 yg antar resume
tu dan datnag interview kul 12 PM kang.

Da kul 12 PM tu, de la 2 orang yg datang interview.
Pastu petang tu En. Sham cakap budak yg jaga
childcare kat sebelah tu nak datang training.
Beliau di panggil Bee/Bi aku pun x pasti cane nak eja.

Kul 2 PM tu dia pun datang la tengok
cara2 nak amek bayaran bil. Da kul 5 PM tu, aku pun
suruh dia amek bayaran bil sbb selalu petang 
memang x ramai orang pun. Masa dia wat tu amat
frust gak r tengok dia wat. Lambat sesangat2! 
Nasib baik la orang yg bayar tu sabar menunggu.
Dia faham la tu kot. 

 Ngan Bee ni pun aku cam x ngam sangat. 
Maksud aku cam nak ajak beborak ke.. 
Yg aku tau dia de anak je. Yg lain pasal dia aku x tau.
Agak terdetik di hati ni yg harap dia x datang esok.
Dia asik tengok jam je kejenya. Pastu asik dok belek hanset je.
X amek perhatian langsung.
Memang masa balik tu aku just tunjuk je 
dengan cana nak print report. X suruh pun dia tulis pape.
Soalan dia suma tanya bila boleh balik.
Arghh, tensi aku!!!

1 comments:

Unknown September 11, 2014 at 4:38 PM

Semoga Allah permudahkan urusan pertukaran kamu nanti :*

Post a Comment