Sunday, September 14, 2014 - 0 comments

LAst daY



Jadi semalam adalah hari terakhir aku keje kat 
Pos Mini Econsave Jalan Reko tersebut.
Pengganti? Dah de la kot. Budak terakhir yg 
aku train bernama Jannah. 19 tahun.
Bila tengok resume dia, banyak gak pengalaman keje 
yg dia de. Dia budak poli amek kulinari.

Last keje dia adalah tukang jahit kat Fareeda Seksyen 8 tu.
Sebab dia nak benti keje tu adalah sbb2 yg 
sama aku benti kat Guardian. In fact, 100% lagi teruk!
Tsk, tsk, tsk..

Ari Jumaat tu dia datang sejam je sbb
ayah dia yg anta. So, xde transport la kot. Ari Sabtu
dia full. Aku pun ajar la pe yg patut. 
Bagi aku, dia sangat OK. X banyak songeh dan baik
Macam aku. LOL.

Harap2 dia boleh keje lama la kat situ. Ala, lagipun da sain surat da.
Bila aku jeling surat tu masa kemas2 meja En. Sham dia tulis, 
training sebulan, nak benti pun kena bagi notis sebulan. 
Well, masa aku aritu dia just tulis training seminggu. 
Pasal notis sebulan tu xde pun. Bukan salah aku ye 
kalau aku nak bg notis seminggu gak.

Da nak balik tu En. Sham bagi aku hadiah.
Tara~~ Cuba teka?


So, aku harap kat tempat baru nanti aku boleh
wat dan catch up pe yg patut. Amiiinn..

0 comments:

Post a Comment