Sunday, December 2, 2012 - 0 comments

celebration~

semalam adalah hari annyversary 
papa ngan mama yg ke 3+
haha..aku pon xsure bape
Happy Anniversary papa, mama~
hope berkekalan hingga akhir hayat~

dan semalam abang kate nak 
belanja makan kat Perantau Hill 
(aku yg suggest tp xtau best ke x)
so, dalam kul 9 g r Perantau Hill
kat Sg Merab tu..

dan kate kak shani, de 3 reason 
sbb abang nak belanja..
well, aku just teka dalam hati je r kan
1: mama kate sbb abang lulus exam
2: anniversary papa & mama
3: aku x sure memula tp aku rase
sbb kak shani PREGNANT~~
sonoknye~

finally, dapat gak aku dapat anak buah
mudah2an segalanya berjalan lancar
kak shani kate da lbh kurg sebulan da
aku pon de dengar dari mama memula
tp mase tu x sure lg..
so, kalo beranak nanti InsyaAllah
dalam bulan 7 atau 8

berbalik Perantau Hill td,
makanan dia boleh la sbb kitorg 
makan nasi ngan lauk
tp kalo masakan goreng atau
western xsure ok ke x
tp western dia terhad je
cam yg biasa2 je menu dia
mungkin specialty di adalah makanan 
nasi dan lauk kot
servis dia pon x lambat sangat kot
biasa je

tp semalam memang riuh sbb 
diorg tengok bola M'sia vs Indon
sorak kaw2 gak r bile gol





pas da makan tu kak shani ajak g makan
desert kat Snogurt..
Snogurt ni lebih kurg cam YourGurt n Tutti Frutti
Snogurt ni Raja Farah nye
dia kate family dia nye r









mase aku g tu xde org sangat
maybe tempat dia agak terpencil dan
maybe waktu tu hujan dan da 
malam sangat
sape r nak g makan kat situ

harga dia pon lbh kurg Tutti Frutti kot
tp rase dia, YourGurt lg sedap
sbb coklat dia rase cam coco/dark coklat
kitorg pon balik makan kat umah
5 cup kot beli..

0 comments:

Post a Comment