Monday, November 5, 2012 - 0 comments

kuNCi oh KunCi..


pg semalam sepatutnya aku, mama n papa
balik ke kampung atas sbb2 tertentu
tp di sebabkan de insiden berlaku,
perjalanan aku terpakse di delaykan
sehinggalah ke pg nnti..

cite dia cani, mase tu
dalam kul 9 pg, pastu aku pon
bersiap2 r mandi sume
pastu papa lak tetibe ckp dia x jumpa 
kunci keta..hairan tol
mana r dia letak

dia da cari suma tempat da
termasuklah tong sampah
memang agak panik gak r tgk dia camtu..
walaopon leh je nek Waja, tp
dia nak gak cari munci keta kesayangan dia tu

cari nye cari, mase zohor, cam biasa papa
g surau then de org bg kunci keta kat dia
aku da agak da mesti dia tertinggal kat
surau nye..tp dia kate da cari banyak kali da
aku kate, tgk r kat tempat surat kot2 de org letak situ
tp dia cam redha je ..hehe
malas nak g cek r tu

so aku pon da ngantok da ni
papai~

0 comments:

Post a Comment