Monday, November 26, 2012 - 0 comments

Innocent Man


tetibe lak kali ni nak cite 
pasal korean drama
aku baru je menghabiskan drama 
korea yg bertajuk 
Innocent Man @ Nice Guy
aku pon xtau pe yg menyebabkan 
aku tertarik utk tgk cite ni
sebab genre cite ni adalah melo drama
dan aku kurg berminat tgk cite cenggini sbb 
confirm sedih dan rasa mengatok utk
teruskan menonton

cite ni memang aku rasa menarik sangat
oh, maybe Song Joong Ki dan Lee Kwang Soo
yg berlakon? x jugak kot
tp maybe di sebabkan aku tgk balik 
running man lame yg aku burn 
dlm CD sejak dulu
tu yg nk tengok kot cite ni


dipendekkan cite, cite ni 
mengisahkan si boyfriend (MaRoo) 
balas dendam sbb girlfriend dia kawin 
(well, xkawin pon rasenye tp da de anak)
ngan businessman mase 
MaRoo ni masuk penjara sbb bunuh org 
(walaopon bkn dia yg bunuh)
kalo x paham pe yg aku cite,
silelah google ye..bukan susah pon

mase memula tgk cite ni
aku agak x paham sangat sbb dia
cam complicated sket tp aku tgk gak sbb
curious yg amat sangat
dan ini adalah first time aku tgk drama 
korea bergenre sedih byk episode sekaligus
kalo x, memang da lame da aku
give up sbb terlalu sedih dan bosan
tengok2 da ep last da..
dan aku ske ending dia..sangat kiut~


sila tgk online kat Dramaload

p/s: ske gile aku tgk Joong Ki berlakon cite ni...
sungguh cool~ x macam mase dia berlakon
Sungkyunkwan Scandal

0 comments:

Post a Comment