Monday, November 26, 2012 - 0 comments

JoM bErcuti>>

mungkin korg tertanya2 mase aku g 
renew passport tu tok pe kan?
papa ngan mama ajak aku g 
Vietnam lak kali ni..
korg mesti tanya cam aku xde keje ke 
asik dok jalan2 je keje
yeah, memang itulah jawapan nye..
aku memang x bekerja
dan baru je abis dip..haha~

ye r, cane nak keje..
nak keje je ayah aku ajak g jalan2
nak keje je ajak balik kampung..
memang at least nak keje pon taon depan r kot
memang agak berlemak dan sengal2
da badan2 ni
terpakse r wat workout sket utk bg
badan maintain..haha
cam klaka je nak maintain badan
yg x seberapa ni..

da r ajak 2 bulan sebelum lak tu
mase tu tengah final..
lg r agak x tenteram nak jawab final
sbb ingat cuti je..hehe

oh, dan aku g bertiga je iaitu
papa, mama ngan aku..
sebenarnye cuti ni kira rombongan 
pejabat papa ngan mama dulu, MARDI
dulu papa AJK skrg da pencen, 
tp nak gak g jalan2 ngan ex-office mate
lgpon kalo x ikot rombongan ni memang xkan 
kemana r kitorg ni

so tunggu jer update 
pasal Vietnam @ Ho Chi Minh
selepas pulang dari sana
 8 Dec - 12 Dec

0 comments:

Post a Comment