Sunday, March 2, 2014 - 0 comments

noVEL fIXi~

Sesapa tau pasal novel fixi? Menurut buku ni, 
fixi ni bermaksud fiction la.
Aku menjadi penggemar buku ni since buku 
ni di terbitkan pada taon 2011
Tp aku x bli la since 2011, aku just pinjam org je masa tu.
INFO


Novel ni best sbb dia x tumpu pada satu author je
dan sesapa je boleh tulis novel ni even 
bukan yg professional author.
Lg satu buku ni best sbb genre dia yg bukannya kisah cinta!
Kalo de pasal cinta pun, confirm dia kena bunuh!
Yeah, buku camni yg aku amat perlukan.
Nak tau genre pe ye, kebanyakkan novel ni berkisarkan
seram, misteri, pembunuhan dan hantu sket2.
Genre cinta da lama terkubur dalam
diri aku ni since Form 5 dulu..

Seriously, sebelum ni aku hanya bergantung kat
Ramlee Awang Murshid je kalo nak
cerita yg misteri tu pun de ngarut sket2.

Koleksi novel fixi aku, walaupun xbanyak lg:


Ni yg latest aku bli masa g MPH kat Bangi Gateway aritu: 



p/s: Try la baca, best woo~
Nak cari buku ni, MPH yg paling senang nak cari.
Kalo Popular tu, cam susah nak cari sket kot.
Tah de ke x ntah.

0 comments:

Post a Comment