Thursday, February 6, 2014 - 0 comments

HeLLo gUYz!!



Assallamualaikum sume readers yg aku kasihi. 
Mohon maaf kepada yg dok 
slalu menuggu entry baru aku tiap hari, 
tiap minggu dan juga tiap bulan. 
Lama betul aku x mengupdate blog yg yg aku kasihi ni, 

Bila fikir2 balik, de ke yg membaca blog aku ni? Tengok pada graph, 
tiap hari de yg at least menge'click' blog aku ni 
sama ada intentional ataupun unintentional. 
So aku pun men'decide' utk terus menghidupkan 
blog ku yg ku cintai ni (Tepuk 1000x) 

Reason dia mungkin sbb aku xde tempat nak 
mengadu domba melainkan blog ni je. 
Da banyak stress da aku tanggung sesorg. 
Lebih baik tulis blog dan luahkan suma perasaan 
yg kurang selesa dalam pale otak ni. Sebab aku jenis yg pendam perasaan.
Lagipun suma pembaca aku bukan org yg aku kenal, 
so senang sket sbb xde yg terasa.

My favourite words yg menusuk trus ke jantung

So lepas entry ni, mungkin aku akan update serba sedkit 
pasal kehidupan aku sekarang, ataupun yg sebelum ni yg dimana 
banyak aku telah tinggalkan sebagai kenangan.
Sama ada yg manis ataupun yg perit macam petola tu
Yuks!

So lets start right now. 
To the next entry, Go, Go, Go!!!!

0 comments:

Post a Comment