Wednesday, June 26, 2013 - 0 comments

nAmetaG baRu

da nak last2 day ni kan
de lak la Guardian ni nak bg nametag baru kan
aku pun cakap kat Kak Mona,
"Saya punya de skali tak?
dengan muka yg tersengih2

masa dia tengah briefing tengah2 
kedai cam biasa tu,
dia pun mengagihkan nametag2 tersebut
aku pun cakap lg,
"Kak, saya punya?" dan dia pun berkata,
"Eh, bg la dulu yg lama tu baru la I bg yg baru ni"
aku pun bukak la yg lama ni
dan dapat la yg ini~


beza dia adalah, yg lama tu guna besi
yg baru ni guna plastik je
lg satu, kalo de org baru masuk, senang nak
tanggal nama sbb dia leh cabut je dari blakang
kalo x, jenuh asik dok selotip je nama
orang tu atas nametag
yg x best tu, nametag ni, kalo lupa pakai,
xde extra2 da 
lg2 org cam aku yg slalu lupa nak pakai nametag
dan slalu kena denda di sebabkan itu 
LOL

p/s: merasa gak pakai nametag baru 
sebelum berenti~

0 comments:

Post a Comment