Monday, July 1, 2013 - 0 comments

fiNAL dAY!

finally, berakhir gak perkhidmatan aku kat 
Guardian seksyen 3 ni..
nak kata sedih, x sedih kot 
cuma sayang je sbb keje dia da ok da
cuma boss je la
member2 pun suma da kamceng da
siap ajak kuar minum lg!

masa ari terakhir tu, aku x rasa sedih sangat pun
sbb pg2 masa masuk keje tu
angin dia tak berapa nak elok sket
cuma masa kak mona nak salam ngan aku
aku tersebak sket
(cam biasa la, aku kat berjiwa sentimental)
pas da salam tu, aku trus masuk
bilik air sbb air mata da nak jatuh dah
da r masa tu suma org dok kat blakang ni

pas da tenteramkan jiwa dan minda,
aku pun kuar balik
bila aku pandang kak mona je,
aku senyum kat dia, dia pun faham yg aku nangis
hahaha..klaka sungguh aku ni

b4 tu, dia panggil aku masuk ofis 
then dia suruh aku pilih free gift mana yg aku nak!
dalam ati aku, "FINALLY!"
ye, aku tau dia akan bg aku free gift
sbb aritu masa kak Ekin berenti, dia bg
tp aku special sket sbb aku leh pilih
free gift mana aku nak
aku kan KEY HOLDER~

benda yg pertama aku cari adalah bracelet
hahaha
aku rasa, aku sorg je tau pasal bracelet ni sbb
aku in charge of suma free gift yg ada
aku amek bracelet ngan selendang 
kaler hijau yg Heliza pakai
dalam iklan Sunsilk tu!
yg lain, aku x kisah pun sebenarnya~

masa dia da nak balik tu, dia bg aku
satu beg yg mengandungi free gift yg dia cari!



dalam kul 9 tu, aku pun balik
aku g singgah seven E jap sbb nak bli slurpee
si Im tu soh blanja dia lak
aku pun bli toblerone satu nak bg kat Zariff
yg da aku anggap cam adik aku sendiri
x pepasal Yana merajuk..haha
so, aku promise kat dia nak blanja lain kali
tengok2 esoknya dia da balik JB
tp dia kata nak balik sini balik
dalam 2-3 ari nanti..

p/s: sorry geng, lupa nak lepak lak aritu
ingatkan x jadi

0 comments:

Post a Comment