Monday, June 17, 2013 - 0 comments

GaMba da SiaP~

yup! yup! yup!
gambar yg aku amek pas konvo tu da siap da~
lalala~~
aritu, masa aku kat tempat keje posmen tu call aku
cakap xde org pon kat umah sbb dia nak anta benda
aku pun pelik la benda apa yg aku bli
setau aku, aku xde bli pun benda yg bukan2 lg
(teringat lak dulu2 bli VCD korea lol)
then aku cakap kat posmen tu, xde org kat umah ke?
dia kata, da tekan loceng banyak kali da

aku pun call la mama sbb time2 gini, 
papa sure da g surau..
call mama, x angkat2 pun..call hanset pun sama
aku pun da give up da
so, biar je la si posmen tu
tetiba aku teringat pasal gambar konvo 
yg aku amek kat kedai

da balik umah tu, aku tanya mama
dia kata dia tengah sembahyang
tu yg dia pelik tu, sapa yg call umah banyak kali
aku cakap la td de pos laju datang

da beberapa ari kemudian, papa pun
amek la gambar tu kat pejabat pos
balik keje je, de kotak besar atas kerusi
memula aku ignore je sbb slalu kakak punya 
barang je kalo benda2 ni
tp aku cam tertarik nak tengok dengan lebih 
dekat sapa penerima kotak tersebut
dan ternyata kotak tu aku punya~




dengan excitednya, aku bukak kotak tu
dan de beberapa keping gambar yg di order
termasuk la gambar berframe~




0 comments:

Post a Comment