Saturday, March 10, 2012 - 0 comments

seNAman MUka P1

wah~ nampaknye muke aku da makin bulat 
n dagu pon da makin berlapis da ni
ini yg wat nak kurus kan sket muke ni
mase aku tercari2 exercise pasal muke,
aku jumpe la website pasal 
How To Get Rid Of Double Chin – 3 Double Chin Exercises
ngan
Sample exercises for the face

memula pasal nak hapuskan lemak kat dagu,

Exercise No. 1 
mase berdiri dongakkan dagu menghadap ke siling
then muncungkan mulut cam nak cium tu
tahan 5 sec then ulang 5 kali.



Exercise No. 2
exercise ni leh wat dlm keadaan duduk or berdiri.
rotate kepala setegang-tegangnye then ulang 3-5 kali.
tp wat pelan2 tau takut tergeliat lak



Exercise No. 3 
duk bersila kat lantai, 
letak tangan kiri sebelah pinggul
jangan tekan sangat tangan kiri tu
just letak biase je

angkat tangan kanan then tarik slow2
kepala ke kanan
angkat tangan kiri letak atas bahu
repeat 5-10 kali kiraan
pastu wat lagi seblah lak


memula aku wat senaman ni aku 
rase nak muntah pon de 
rase loya gile~
maybe sbb ak gi minum yogurt drink tu kot
so, sebelum korg nk wat exercise ni,
tolong la jangan minum 
minuman yg de unsur2 susu
takot termuntah lak kang

pas aku da wat exercise ni
aku trus sendawa xbenti-benti..haha

to be continued..

0 comments:

Post a Comment