Friday, March 2, 2012 - 0 comments

seungho sakit lg..



sedihnye bile aku dengar pakwe 
korea no.2, aku ni sakit..
dia jatuh mase pre-recording 
MNet MCountdown
menurut fans kat sane, 
dia jatuh mase nak wat tumbling..
dia cam salah landing
pas da jatuh tu dia susah nak gerak
sbb sakit blakang yg amat sangat
da r sebelum ni dia de rib injury gak
sedey2..
yg paling sedih tu dia sakit mase 
MBLAQ nak wat follow up comeback 
pas It's War, which is RUN
tp memang dasyat gak r choreography diorg kali ni
ianya bertemakan ninja~ cool gile~ hehe

jap, mood sedih balik, 
wa~ sedihnye~~~~

tp xpe, sbb dia da wat da muncul balik da
sbb aritu dia gi pre recording pe tah
dan aku rase dia x wat performance RUN kot
walopn ak nak sangat dia de...

smbg blk cite td..
then mase turn diorg perform, Mnet just
gune pre-recording sblm dia jatuh tu dan menjadikan
ia sbgi satu2 nye performance RUN dari seungho
wat mase ni..


muke dia mase ni memang 
da pucat giler r
pastu ni brite pas dia wat 2nd pre-recording tu:


pastu performances yg berikut-rikutnye
xde la pakwe aku ni..
then scene yg dia wt tu digantikan ngan
scene joon main pedang
(skarang da xde da scene tu pon)
ngan de stuntman je
tp cool gak stuntman tu lompat2
tinggi gile dia leh lompat

mase scene joon ade:

pas da xde scene joon:

aku try gak praktis nari ni mmg susah giler
yg Its' War nye dance aku da 
master da...hehe
tp yg ni terlalu susah sbb laju giler pace dia

 kalo nak try, tgk r ye vid ni:


kalo boleh cari r yg mirror n slow version nye~
fighting!!

papepon get well soon Yang leader-shi~
sume A+ xsaba
nak tengok anda beraksi balik
hehe ^^
annyeong!!

0 comments:

Post a Comment