Sunday, March 11, 2012 - 0 comments

caRa naK wAT TuliSAn BirU kaT FB

haha..saya budak baru blajar, 
jangan marah ha~
aku baru tau care nak wat tulisan biru
yg org slalu wat kat FB tu..
aku pon nak try r..cam best je
aku ingat just kena wat "@" je
tp panjang lak kod di
korang just copy n paste je 

@[1: ]@@[1:[0:1: Type Here]]

(ni latestnye kod)
kat wall korang then hasilnya..



korg xleh paste kat comment or fan page..
memang xkan jd
tp, selepas di refresh je page aku
status aku da hilang
hampeh tol
aku ingat sbb lmbt loading
tp selepas berkali refresh, memang sah xde
then aku pon wat r lg,
pas refresh, xde
heran tol aku..pape je r
ni kali pertame n terakhir aku wat
tulisan biru kat FB
haha

in Blue Link Style


update: aku bkk balik FB ak dlm mase sejam,
sume benda ni je yg aku pos..haha
mesti org igt ak gile or tgh hacking
lalala~

conclusionnye, benda in menjadi
tp korg kene tggu la kejap utk dia de blk
wt slamenye..xyah refresh2..hehe
siap wani komen lg~

0 comments:

Post a Comment