Thursday, December 1, 2011 - 0 comments

suLaMAn mANik


wah penat btol wat sulaman manik ni..
haha mane de r..mama aku yg wat kan..
aku tolong teman je kat seblah..
de r gak tolong sket2

eh lupe lak nak gitau pesal aku wat 
sulaman manik ni..
sebenarnye aku nak wat kat 
baju kenduri aku tu, kosong sangat..
memang saje aku bli yg kosong
tp xtau r lak yg mama btol2 nak 
wat jahit manik tu sendiri..
memule aku wat sendiri, memang fail r
pastu mama wat lak, tp memang byk kali
gak r tuka design dia
aku pon xpaham mama nak wat cane
last2, aku biar mama wat sendiri..haha

hari ni x salah aku genap sebulan 
wat benda tu..
oh ye..kakak pon bli baju 
sebijik cam aku gak
memula dia xnak bli same, biase r
dia tu banyak songeh sket..
last2 baju xcam aku gak dia kenan..
aku xkesah pon sbb cam lg best je 
pakai baju same..ala, biase r tu adik-bradik
tp yg bezakan baju aku ngan dia
ialah aku wat sulaman manik, tp
dia wat yg jenis iron trus melekat tu
ala, yg macam wat kat tudung tu..

so, kat bawah ni hasil keje 
mama a.k.a baju aku (x siap pon lg)
da siap da..mak yah puji abis



yg aku wat xjd..hu3


yg mama wat..cantik kan?



0 comments:

Post a Comment