Friday, December 30, 2011 - 0 comments

Johan As'ari


sape r yg xkenal ngan Johan As'ari ni a.k.a BOTAK..
dia ni r aktor favorit aku sekarang lepas da frust 
ngan Ashraf Muslim..hohoho
sebelum ni pon aku minat Kamal Adli gak

aku nak cite pasal aktor aku yg sorg ni
aku minat giler ngan dia skarang
mase dlm Juvana lagi aku ske dia
pas da Juvana tu rezeki dia 
melimpah-ruah gitu
sume cite dia aku tengok tau except Cinta Elisa je
sbb aku xske Fasha..Sorry~

lepas Cinta Elisa tu, sume drama dia r aku tengok
tiada pengecualian termasuklah satu show
yang dia kuar ngan Sharifah Syahira tu; 
Mangkuk Tingkat
show tu pasal dia wat suprise utk fans 
dia dengan memasak spaghetti carbonara ..
klakar giler dia mase dlm show tu..
tiap kali aku tengok dia kuar iklan drama
kat tv confirm aku kena tengok gak cite dia
drama dia yg plg latest aku tengok
adalah kat Astro Prima iaitu Tasbih Putih arahan Rashid Sibir
dalam tu dia jadi pengajar kat skolah pondok
lagipon latar belakang Johan ni  
dia pernah menuntut kat sekolah pondok dulu
Pesantren As-Syuhada, Jambi, Indonesia 
selama setaon mase berusia 20 tahun
aku tau pon sbb aku bli majalah Mangga..haha
bagos x aku bli majalah tu semata2 de dia je
tp memang cool giler r dia dlm tu
selalu org guna recorder utk bace2 Al-Quran
tp dia bace siap hafal lagi surah dan doa2
cair aku~ ^^
tp last2 dia mati r lak sbb semput mase mengaji
sedih nye cite tu

da nama pelakon baru, xlari gak ngan gosip2 liar
mesti korg tau dia de isu ngan 
Izreen Azminda iatu Cikgu Zakiah
or the latest one is Melly dalam Tentang Dhia tu
selain Izreen dia gak de gosip
ngan Fasha ngan Jue Aziz
tsk..tsk..tsk..
pape je r..xkisah pon

~lastly aku rase dia boleh jd pelakon pelapis negara~







0 comments:

Post a Comment