Wednesday, December 21, 2011 - 0 comments

oPerasi MengeMAs




wa~ penatnye..baru je abis kemas bilik
gile pe kemas dari kul 5 sampi le kul 8 pg td
aku memang xleh tdo sbnrnye
so, aku pon memule ingat nak cuci
toilet je memandangkan memang aku
sorang je yg xthn kotor ngan bilik air tu :p
pastu, alang2 tu kemas je r bilik skali
aku memang rajin sket kemas bilik
bukan kemas biase2 tau tp aku
akan rombak balik bilik aku
kurang2 setaon skali
ikot ske ati aku
sume katil, meja cermin, meja study
n almari sume aku tolak sendiri tau
terer x aku? xbiase da
aku kalo bab membersih n mengemas ni memang
pakar sket..raye aritu aku
sorang yg rombak balik 
ruang tamu..abg ngan akak
aku turun time da susun balik kusi
tension tol
tp xpe..aku memang ske wat
sesorg pon sbb senang sket
sume ikot cite rase aku je..haha
lagipon sume yg aku xnak , sume aku buang je
puas hati..kalo kemas ngan mama aku
sume xleh buang, itu nak simpan, ini nak simpan
tsk..tsk..sedangkan buku teks aku
mase skolah rendah pon nak di simpannye
ooppss~ terngumpat mak sendiri lak
 skarang ni aku xtau nk tido ke nak 
tggu malam baru tdo balik
da pas mandi ni da segar r lak rase ^^

sekadar hiasan..


pst: lagipon aku nak on9 ni..pagi2 ni laju sket 
sbb sume org da gi keje..sonook2

0 comments:

Post a Comment