Saturday, January 17, 2015 - 0 comments

fiNAlly itS mY oFF daY



Selepas 5 hari bekerja, seperti yg di janjikan aku
pun di beri cuti pada arini, ari Sabtu. So far, keje ni best, 
senang dan OK. Dan lg satu, da de lagi sorg pekerja.
Xde la banyak sangat aku nak wat keje. Lagi2 untuk orang 
yang order online. Cam semalam, dia kata pecah rekod gak r
sampai 40 lebih orang order. Takat ni time aku 
wat sorang paling2 pun 30 je.

Tapi nanti budak tu cuti Ahad-Selasa.
Harap2 x banyak sangat la time dia bercuti ni. Hehe.
Pasal sales lak, aku berjaya menjual beberapa la.
Ala, orang yg selalu datang tu pun memang confirm nak
beli sbb dia mesej dulu boss/wife dia. Nak explain 
sket2 pun boleh dah aku ni. Tp kalo dia tanya
pasal harga benda lain tu, aku just cakap x sure je.

Customer lak selalunya first timer la. Jarang yg 
datang nak beli lagi satu. Kecuali nak beli spare part. 
Spare part pun boleh je beli online. 

Untuk sistem kat komputer, boss x pasang lagi
dia kata insyaAllah nak setel suma dalam bulan ni.
Nanti sistem da de, order online pun kena layan gak la.
Comission pun of kos la ade.

Ok la nak layan movie Terbaik Dari Langit.
Babai~

0 comments:

Post a Comment