Monday, January 12, 2015 - 0 comments

D1 TeMPaT bARu


Arini bermula la aku kembali bekerja.
Seperti yg di beritahu, 10 minit seebelum 10 AM 
aku pun tunggu depan kedai tersebut.
Dalam 5 minit kemudian, Boss aku pun datang.
Oh, nama beliau adalah En. Firdaus.
Isteri dia nama penuh xtau tp di suruh 
panggil Kak Mila sahaja.

Pagi tu dia terangkankan pasal
breast pump tersebut. Harga, free gift, harga on9
dan sekian-sekian. Pagi tu dia kata de orang nak datang
interview dalam kul 10.30 AM. Tp xdatang2 pun.
Aku cakap kat dia, mesti org tu sesat xjumpa kedai.
Dia pun call org tu dan ternyata betul tekaan
aku bahawa org tersebut telah sesat.

Di pendekkan cite, gadis tersebut dapat la keje
yg di tawarkan. Bila dia balik, boss cakap kat aku
yg dia cam xyakin gadis tadi dapat wat sbb dia
xde pengalaman keje lg dan baru berumur 18 taon.
Tp tengok la cane kan. Bukan aku yg menentukan segalanya.
Kita tengok saje esok ye. Kalo xpenat, aku update lg.

OK, tengah hari tu boss belanja makan kat Wang solo.
I mean, dia beli kat situ then bawak balik 
makan kat tempat rehat. Tp dia balik la umah makan
ngan anak dan isteri beliau.

Petang tu de la orang datang beli 3-4 orang camtu.
Suma dia yg layan. Aku just tengok je. De sorg 
costumer tu nak pompuan yg attend, so aku g la terang
kat dia dengan tergagap-gagap. Xpe org tu tau
sbb boss yg g tau costumer tu ni first day aku.
Sebenarnya aku leh cakap asalkan xde 
boss kat situ. Segan la katakan~

Nama kedai ni Mila World Shop (Sila google)
Nama isteri dia latu. Walaupun ni bisnes dia,
xkan dia nak letak nama lelaki kot kan. 
Dalam kul 4 PM tu, bermula la sesi 
bungkus membungkus barang pos laju.
Mengimbas kenangan lalu gitu. I like~
Dia kata, cepat betul aku wat keje.
Aku pun balas "Da biasa~"


Banyak nau nak bunkus menatang free gift ni.

Nampak x disitu, berfoya2 di bilik rehat semasa boss xde.




OK, enough untuk arini. Ngantok. Semalam xdapt
tido sbb da biasa tdo lambat. Anyeong!

0 comments:

Post a Comment