Tuesday, July 31, 2012 - 0 comments

T-ARA..apA dA jD niE?!!


semalam, gempar seluruh korea yg 
Hwayoung dr T-ara
kena keluar dari group tersebut..

cita dia gini, sejak beberapa hari lalu
mase diorg perform kat Japan n 
si Hwayoung ni injured kaki
and just perform atas kusi roda je..
lgpon dia just rap je

isu jd besar bile member diorg yg len
tweet pasal Hwayoung ni x bersungguh2 
nak nyanyi la..pe la..
walaupon x ckp name, tp si Hwayoung ni 
terasa r lgpon dia baru je masok
T-ara 20 bulan

dan bertambah isu ni bile 
CCM (Core Content Media),
diorg nye company nak
wat announcement pada 30/7
dan aku pon tunggu r pe yg nak di announce kan
sbb de rumours yg T-ara akan
di disband, de yg ckp Hwayoung g CUBE

oh, lupe lak sebenarnye sblm tu
diorg (fans+anti) wat rumours yg si Hwayoung
ni kena buli ngan ahli member dia
sbb tu berlaku tweet di atas

de gak yg prove kan ngan gambar2
dia di buli..ala, cam saje
sumbat rice cake dlm mulut Hwayoung
dlm satu show kat Jepun
then, slalu sisihkan dia r dan paling latest 
T-ara former back-up dancer 
cakap yg Jiyeon pernah lempang 
Hwayoung sbb salah dance step dll..
da macam tengok drama Dream High 
da aku ni



then, the announcement is about
Hwayoung kena kuar dari group tu sbb
CCM ckp, si Hwayoung ni yg mmg
bermasalah selama ni
mcm, masa diorg nak perform ahad aritu
Hwayoung last minit xmo
nyanyi padahal lg beberapa group je tggl sblm
group diorg kena perform..
so, terpakse r Eunjung ngan Hyomin 
hafal rap and ganti tempat Hwayoung
dan CCM kata yg hubungan Hwayoung 
ngan T-ara bebaik je..
cuma sikap Hwayoung yg 
kena berubah..

performance yg Eunjung ngan Hyomin 
ganti part Hwayoung
(cam x ikhlas gila..)

dan baru je td, yg CCM announce
yg Hwayoung ni boleh masuk balik group T-ara
kalo dia janji dia akan reflect balik
sume kesalahan yg dia wat..WTH??!!!
xsampai sehari dia soh kuar,
then nak ajak masok balik?

bg aku, aku sokong Hwayoung
dan kalo dia x msk balik group tu, mmg
terbukti r yg dia kena buli..
aku sokong dia sbb aku ske cara
dia rap dlm lagu "Day by Day"
terasa dia de improvement dlm rapping dia~

dan bg group member dia yg len,
suma da menjadi negative thinking bg aku
cane r nak tgk WGM lg pas ni

diorg da start wat anti group utk T-ara
walopon sblm ni memang da de tp 
lebih kepada pihak kepada Hwayoung

p/s: x pepasal je Hwayoung dapat
70,000+ followers dlm sehari..
dan saya memang x suke Jiyeon!!
xtau lak rakyat M'sia ni ikut pasal T-ara
sbb jd trend kat Twitter 
da 3 ari da kot


kalo de further info aku post lg pasal diorg..
annyeong~

0 comments:

Post a Comment