Monday, July 23, 2012 - 0 comments

puaSA dAtang LAgi~



wah, nampaknya bilan puasa sudah 
pon menjelmakan diri..
korang puasa x ni?
cita pasal puasa, teringat lak mula2 masa
nak start puasa dulu..

kalo x salah aku, aku start puasa
masa skolah rendah..haha
masa darjah 2 kot..x ingat lak
de satu insiden tu, aku kalo nak
minum air, aku trus g kat peti ais
tp time org xde r
then trus aku nampak botol air
yg sejuk tu, trus aku gogok air tu
haha..aku ingat xde sapa tau
rupanya mak aku slama ni perhatikan aku
meneguk air tersebut..


aku cakap kat mak aku: ma, bila nak buka ni?
mak aku pon membalas: aik, bukan 
td da minum air ke?

trus aku diam membisu seribu bahasa
then, semenjak taon depannya
aku pon puasa penuh~ ;P

moral dia, memang kena de moral
dulu baru leh puasa penuh!

taon ni lak nasib baik sempat
sambut 1st Ramadhan
xsyok r x dapat puasa pertama
tp slalunya mesti xdapat 
semayang raya r (pepaham je r ye)

0 comments:

Post a Comment