Tuesday, July 31, 2012 - 0 comments

HAri jaDi saYa aRiniE~

terima kasih kepada family, 
member2, sepupu
sepapat kerana wish besday kat FB..
nak cakap tq kat sorg2 memang 
x terlayan gak sbb 
terlalu ramai lak yg wish kat FB taon ni
yg menjadikan nya ramai sbb 
member dr group2 yg
aku join pon wish gak
so the rest aku just Like je..
again, thank you and love you!




walaupon tarikh ni genap 3 taon
since DBSK file lawsuit terhadap SM
yg sepatot nye aritu da de 
keputusan tp delay lak 
until 10 of August ni 
harap2 berbaloi r menunngu..

dan pada taon ni gak first time
besday mase bulan pose
xde beza pon dari segi makanan
cuma aku terlupa lak
yg arini besday aku sehingga r
org wish kat aku dlm FB


agak klaka lak tulis nama penuh~

p/s: sesape yg xde dlm gambar sowi ye
samede korg lambat wish atau
ak x perasan
terima kasih sesangat..
ingat gak korg kat aku ye ^^
and sori gak sbb aku post
nama2 korg kat sini

0 comments:

Post a Comment