Friday, June 29, 2012 - 0 comments

deJAvu di kiNAbaLu = koRean DRama?


ala, drama siri yg tengah tayang kat tv3 tu
mase aku tgh syok2 tgk episode satu ari2, 
aku terasa something..
cam pernah tgk lak cite camni satu ms dulu..
then akak aku pon ckp r yg de org
kate cite ni sama ngan drama Korea iaitu


dan pada masa tu baru r aku teringat 
pasal cita Summer Scent ni
memang sebijik sebijan jalan cita dia
yg dia de awek then mati dan 
jantung dia di derma kat pompuan len
mase cuti laki ngan pompuan tu terserempak
dan pompuan tu rase len mcm..

walaupon cam awal sangat nak ckp 100% sama,
sbb cite tu pon baru dlm 2 minggu
so, xleh nak kate pe r
mane tau kot2 ending dia len ke
lgpon aku agak ingat2 lupe sbb cite 
Summer Scent ni taon 2003

kalo korg nak make sure,
tgk r both cite ni..haha
tp kalo cite2 sedih cani, 
cite korea memang agak sedih
sampai leleh hingus (dulu aku camtu r)
just nak bg warning je

memang best r cite ni sbb 
Song Seung Hoon yg berlakon 
n dia ni gak yg
belakon cite Autumn in My Heart
cite sedih lagi..
lg plak ngan Son Ye Jin 
(Personal Taste ngan Lee Minho)
terbaek!!

adakah drama tv3 ni pon dari novel?
musykil lak sbb xjumpe 
langsung info pasal novel ni

0 comments:

Post a Comment