Friday, May 4, 2012 - 1 comments

viRAL viDEo


Jumaat lepas, aku tertengok satu 
show kat AXN pasal 
Caught on Camera: 
viral video maksudnya video2 
yg di muat turun
cam kat blog, forum, email atau tmpt 
yg leh dikongsi
atau lebih tepat lagi Youtube..
yg mendapat sambutan
oleh org ramai (kiranya ramai org tgk r)

aku tertarik ngan satu video ni
dia lukis potret gunakan cili sos ngan french fries je
kagum giler aku
karya2 dia yg len de gak yg 
mggunakan maskara, lipstik dan
yg paling cool skali,
dia guna microsoft paint je lukis
Monalisa~


video ori ni telah ditengok sebanyak 20 juta kali!!
giler x giler~

lagi satu, de satu video ni pasal
sorg budak yg cipta watak sendiri dan wat
jalan citer sendiri
tp aku lupe lak pe name tajuk video tu..
dia wat cam bersiri
dia guna helium gas yg leh tuka suara jd suara kecik 
pastu fast foward video tu

n korg mesti tau pasal video Charlie bit me
video ni pasal adik dia gigit jari abang dia then gelak
skrg ni, diorg da besar da
n adik charlie lak gigit Charlie..lol


then, banyak lg r video2 viral len
cam de sorg mamat ni amek gambar 
diri dia sendiri di tempat yg sama
selama 365 hari tanpa henti..dia kate
kalo de pon 2-3 hari je yg skip
dlm video ni leh tgk dia berubah
gaya rambut, shave ke tak
(cam leh tgk kehidupan harian dia r)

1 comments:

Anonymous May 7, 2012 at 10:29 PM

haha..aku pon tgk gak cite ni aritu

Post a Comment