Saturday, May 12, 2012 - 2 comments

haPPy moThers's DaY~ tapi...

slamat hari mama di ucapkan kpd mama 
aku yang di sayangi..hehe
awal ke aku ucap mother's day ni
sesape yg xtau bile date mother's day
kat Malaysia ni, ianya jatuh pada 
Second Sunday of May
so, maknenye ahad ni a.k.a esok
tp esok nak blk ipoh de majlis tunang
anak mak long aku a.k.a akak sedara aku la kan
tu yg wish awal tu

dan aku baru tau yg tiap negara
sambut mother's day pada hari dan 
date yg beza2

contohnye:
Indonesia 2012 Mother’s Day falls on, 22 December 2012 
UK 2012 Mother’s Day falls on, 18 March 2012 Fourth Sunday in Lent 
Lebanon 2012 Mother’s Day falls on, 21 March 2012 (Vernal Equinox) 
Mexico 2012 Mother’s Day falls on, 10 May 2012
dan byk lg negara2 len..

lg satu sbb ialah
de satu insiden klaka petang semalam (Jumaat)
semalam, de org anta bunga kat umah aku
excited gile kan..tp Alang yg bukak
and amek bunga tersebut
sbb aku kat atas, mls nak turun..hu3

amek nye amek, tgk kad tulis
"Speedy Recovery"
haha 
klaka giler tah sape je yg sakit dlm 
umah ni kan
da r tulis "My dear auntie" 

ptg tu kak shani pon blk r
then ternampak bunga tu dan dia
pon gelak kaw2 punye..
pastu dia gitau mama 
its supposed to be Happy Mother's Day
tp Speedy Recovery lak kan
yg muncul

aku da agak da mesti kak shani yg blikan
bunga tu utk Mother's Day
bagos tol akak ipar aku sorg ni kan~

pastu aku ckp r kat kak shani,
pe la yg org tgh skt tu pk
mase dapat bunga berserta kad bertulis:
Happy Mother's Day

kak shani pon mesej org anta bunga
tu ckp slh anta kad..
(kawan dia la kot rasenye)
then org tu pon ckp sorry..haha

papepon again, Happy Mother's Day 
to Mama~ saranghae~

mama besarkan mate dia sbb dia ckp cina kat
kedai gambar kate mate dia kuyu mase nak amek
gambar umrah aritu..haha~



2 comments:

Shani May 12, 2012 at 3:57 PM

Kejadian yg tidak boleh dilupakan hahaha...
Kak Shani bagi owner kedai baca post ni ye ;)

diela_uknow7 May 13, 2012 at 3:26 AM

haha..nanti nak post pasal abangnye kes lak..
tp x amek lak gambarnye~

Post a Comment