Friday, May 4, 2012 - 1 comments

MaiCafe

sabtu aritu, aku balik Perlis lg..hu3
 sbb de kenduri kat Penang, so
papa pon ajak r balik da alang2 nak g utara

mase mlm sabtu tu, papa ajak
g kuar makan sbb memang xde pape pon
nak mkn kat umah
mama malas nak bukak gas
so, kitorg pon g r mkn kat satu 
kedai ni name dia MaiCafe..
kedai ni jual makanan western food je
fuyoo~ maju giler kg aku
de makanan barat



aku pon order r fried chicken and fish
mama, grilled chicken
papa lak order steamboat utk 2-3 org mkn..


pas makanan tu sampai,
aku rase memang berbaloi giler
sbb murah pon murah, banyak pon banyak..
steamboat dia dlm RM11 lbh je
ayah aku memang xcaye smpi
pggl budak tu tanye, betul ke RM11 utk 2-3 org mkn
tu yg ayah aku order steamboat tu..
kalo kat sini maunye RM20 satu kepala



cool kan makanan ak..hehe~


esoknye, papa ingat nak ajak 
abang ngan kak shani
makan sini gak sbb diorg 
nak blk perlis pas g penang,
tp kedai ni tutup lak
ahad minggu 1,3 ngan 5..
sayang sungguh!!

1 comments:

Anonymous May 7, 2012 at 10:28 PM

cool giler de tmpat tuang cheese~

Post a Comment