Sunday, November 20, 2011 - 0 comments

seLamat jUgak AkhiRNya~



   tepat 11.40 pagi tadi, 
abang selamat 
di nikahkan ngan kak shani
dengan bertemakan unggu bg 
pihak laki beserta 9 dulang
dan berbalas pink pihak 
pompuan sebanyak 7 dulang
perjalanan kitorg dari umah 
dalam kul 10.10 tupon
lepas singgah umah ayah chik amek hantaran
pastu gi trus umah yg 
tunang aritu..
memula ingat nikah kat masjid
penat je turun keta ngan hantaran
rupanya wat kat umah aritu~



sampai kat umah tu kul 11.00
lepas tok kadi tu pot pet pasal rukun nikah sume,
kul 12, abang pon berakad nikah
dengan sekali lafaz je kak shani sah jadi
isteri abang aku dan pada waktu
yang sama aku dapat akak ipar!
yeay! excited nye aku dapat akak ipar~ ^^

pas da nikah tu, aku pon gi makan
padahal kat dalam tu sibok salam2..haha
lapor dowh aku xmakan sarap pagi tadi

pas da makan tu, aku masok balik
sebab ingat kan da nak balik da..
rupenye blom lagi..
pastu kitorg bergambar..best2
kul 1.30 pon kitoerang balik umah..
lalala~

pasni, baru aku update gambo ye..
akak aku lambat lak nak edit




 




0 comments:

Post a Comment