Saturday, November 19, 2011 - 0 comments

MUET Part.II


arini adalah muet untok reading, 
writing and listening..
memule dtg pagi tu dlm kul 7.30 
smpi skolah tu kul 7.40
memang xramai org lagi mase tu
aku pon tunggu kat kantin dulu
kat situ de budak pakai baju sekolah
aku ingat budak nak SPM, tp amek muet gak
sbb dalam dewan de diorg
xmacam bdk form 6 pon..

da nak kol 8 tu, aku ikot r bebudak ni naek atas
tgkt 4 kot, yg paling tinggi skali
masuk je dia soh cari tempat sendiri
tempat aku cam centre r gak

mase aku dok tu aku tengok r keliling
de orang tua, orang tua tu pakai baju melayu
cam klaka sebab bunga2 baju ngan sluar..hehe
pastu aku jumpe yg auntie 
india speaking ngan aku aritu
aku pon senyum kat dia, and dia senyum balik
pompuan ngan cina aritu pon aku nampak gak
yg pompuan tu cam xkenal aku je
yg cina tu cam kenal lagi kot 
sbb dia pandang aku balik

mase reading soklan dia de yg konfius sket..
memang xmasok otak aku r..
just main teka je r..haha
mase writing lak, tajuk part A pasal 
chart; consumer bli barang kat mane..
part B pasal a person should choose career 
ikot interest sendiri
aku pon men tibai je r..
da r aku siap awal writing tu, last minit
baru r tambah sket2
aku pon heran pe r yg diorg tulis
sampai panjang2..nak 350 je kot

lastly, listening..favourite part aku
soklan memula agak senang r
part 2 agak susah sket..part  3, 50-50
harap2 okey r aku nye muet ni..
bank 3, cayok2!!

sori, kali ni xde gambar..
malas nak amek..hehe

0 comments:

Post a Comment