Friday, November 18, 2011 - 0 comments

LEGRIA HF M400


yeay! yeay! de camcoder baru!!
smalam akak aku soh tunggu bungkusan dia sampai
pastu dalam kul 2.30 sampai la barang tu
nasib baek aku xkuar lagi mase tu
nak bli kasut baru..hehe

aku mesej akak aku kate barang da sampai
pastu dia kate de camcoder dalam tu, tgk r..
tp disebabkan aku da kuar umah mase tu
aku kene sabar..dalam ati excited giler~

da balik tu, trus aku bukak kotak tu
sonok giler bile aku tgk dlm tu de
LEGRIA HF M400
pergh~ nak yg latest je akak aku ni..hehe
aku soh bli yg biase je kowt..
tp xpe sbb gune duit dia, ske ati dia r kan

pas di cas slama 2 jam, aku pon menerai r 
camcoder tu..best gak r 
boleh tulis2, boleh edit2
cume xde pe yg nak di rakamkan r lak..
kene tunggu 2 hari lg ni..bestnye
tp sape yg nak rakam ni, 
aku pon nak masuk video gak
xpe2, aku nak pakse uda rakam nanti..
haha




0 comments:

Post a Comment