Tuesday, February 19, 2013 - 2 comments

kOnvO?

x penah2 aku update blog tengah ari bute, kan
slalu update 3-4 pagi
maybe sbb tgh excited skarang..
hehe

pg td, ak terjage sbb phone ni asik
bunyi notification je..
x penah lak slalu bunyi
so, ak tgk phone de mesej
slalu ak ignore/trus delete je msj2 ni 
sbb confirm dr Maxis nak renew caller ringtone
tp, kali ni rajin lak nak bace
da r tgh mamai br bangun tdo 
wlupn da kul 1 PM
hehe

dia kate,


memula ak ingat spam mesej..
eh, xkan UiTM nak spam mesej kot
then aku tanye Yana, org yg lbh berpengalaman 
hehe
dia kate, sahkan je la..

aku pn bukak, dan memang de name aku..
gembira dan hati berbunga2 mase tu

yg ak terkejut lg tu,
dia tulis "Kovokesyen ke 78 Mei 2013"
wow, adakah ini bermakne yg bln 5
ni aku akan konvo?
mati2 aku ingat bulan 10
mula la neves satu badan..
neves pe pn aku tau
abis tangan2 ngan kaki aku sejuk
excited giler kovo lg awal dr yg di jangkekan
pape pn kite tunggu update 
dr UiTM..

yang pasal intake tu lak
ak pn xtau tarikh semak second intake bile
yg aku tau second intake daftar 8 Mac
tp klas da stat 4 Mac..

p/s: x sabar nak pakai baju kurung
bli kat vietnam..haha ^^

2 comments:

Kak Shani February 21, 2013 at 2:42 PM

Bolehlah Kak Shani belikan kamu bouquet of roses nanti~

diela_uknow7 February 22, 2013 at 4:53 PM

haha..ok..jangan salah tulis nama da la..hehe

Post a Comment