Thursday, February 21, 2013 - 0 comments

A Werewolf Boy (KMovie)

kali ni aku nak share pasal Korean Movie lak
asik tengok drama je kan
name movie tu adalah A Werewolf Boy 
lame giler ak cari movie ni yg bersubtittle x jumpe2
tp aritu, aku tanye member aku,
dia pn cari then jumpe
sronok giler dapat tengok cite ni

A Werewolf Boy 

movie ni pasal de family ni baru pindah
ke kawasan perkampungan then
satu ari, anak dia jumpe de org nyorok
kat celah2 rumah, tengok2 org
diorg ingat just ank yatim akibat Korean war yg
kurg pendidikan sbb dia x reti cakap
then diorg pn bela la sementara
nak cari tempat yg sesuai utk budak ni
seterusnya, sila la tgk ye this movie

bagi aku, dlm banyak2 korean movies,
 ni 3rd korean movie yg aku rase worth watching
sbb slalunye korean movies agak
konfius sket jalan cite dia
kejap2 scene lain, kejap2 plot lain
memang pening

1st movies yg aku tgk best adalah
Architecture 101
movies ni pn best gak
sbb jalan cite dia menarik dan
dia wat kat Jeju Island~
rumah dalam cite ni pn cantik dan menarik
tp sayang sbb rumah ni, wlupn diorg 
wat utk penggambaran je,
rumah ni da rosak akibat Typhoon Bolaven 
taon lepas
tp diorg kate nk baiki, xtau r..

Architecture 101

kalo nak tau, dua2 movie ni sangat
box office kat Korea
Architecture 101 sold 4.1 million tickets
A Werewolf Boy lak exceeds 
7 million tickets sold!
tsk, tsk, tsk..

sesape berminat leh tengok online:
A Werewolf Boy

p/s: pasni nak cari A director's cut version 
of "A Werewolf Boy"
ending dia lain dari yg ori ni
pastu waktu tayang dia extended dari
125 minutes to 127 minutes

0 comments:

Post a Comment