Tuesday, September 11, 2012 - 0 comments

mAen BoWling nGAn FaMiLy ^^

so, pada ahad yg lalu, selesai je exam
papa ajak aku g men bowling..
aku mmg tau nak g men pon tp 
ingatkn balik dulu
rupanya g trus ke Mines
gila lame aku x g Mines ni
de r dlm 2 taon kot..
sungguh teruja~


reason sebenar nape kitorg
sekeluarga nak g men bowling delah
sbb pada minggu ni, iaitu
hari ahad ni yg jatuhnya Hari Malaysia tu
(panjang tol intro aku nih)
pada julung kalinya the whole family
termasuklah cousin, pak cik & mak cik
aku akan wat bowling tournament..
haha

sbnrnye taon2 sebelum ni de plan gak
tp kali ni nampak cam lg 
bersungguh2 je aku tengok..
proposal ni sejak dari raya aritu
kitorg wat masa berkumpul reramai masa 
datang raya


berbalik pada bowling yg aku men ahad lalu, 
dipendekkan cite, de satu je aku strike..
haha
papa pon lg terer gak dari aku

oh, lg satu aku dpt spare sbb
jatuhkan pin kak shani~






game kedua point aku x sampai 50 pon
WTH kan?
cane r nak men sampai 3 
game ni..
budak kecik kat seblah aku 
pon lg terer..

memula tu nak post gambar kat FB
tp kakak x bg sbb nnti org
len dpt tau kitorg g practice senyap2..

xtau r sape dpt team ngan aku
ahad ni..nasib r kan

pas da men bowling dlm kul 5.30, papa
ajak balik tp kitorg x nak sbb
nnti nak dtg blk nak makan kat Kenny Rogers
alang yg belanja~
kitorg adik bradik pon jejalan r
tanpa hala tuju sampai
kul 8..





kita tengok je r pe yg berlaku ahad ni
just tunggu~~~

0 comments:

Post a Comment