Friday, September 7, 2012 - 0 comments

JamUAn rAYa yg X berKesuDahan

2 minggu yg terakhir ni r baru 
suma org sibuk nak wat jamuan raya, kan
kita bermula dari jamuan yg tiap taon
confirm di adakan kat area umah aku ni
iaitu depan tadika abim
kalo x tiap taon makanan dia sate
sungguh bosan..
kot ye pon dekat je sate kajang tu, 
muak kot..

tp kali ni diorg hidangkan soto, 
kuew tiau (xtau nak eja) ngan ayam golek..
sungguh sedap

dan seperti biasa gak aku dtg makan sket
pastu bwk balik makanan betapa 
tamaknye aku kan
ayam je da 3 ekor..haha

ala, aku amek, aku makan
sampai pe yg mama ngan kakak aku
bawak balik pon aku tibai
sapa soh x abis makan
da r aku lak jenis yg x ske membazir
^^




then kita ke jamuan ke-2 dalam minggu tu gak
iaitu jamuan surau...
kat sini diorg wat sate, lakasa, 
ngan mee kari
yum, yum~





ari sabtu lepas sepatutnya aku g jamuan
raya Mardi, iaitu ex-office
papa ngan mama tp disebabkan
aku de exam esoknya, aku batalkan
niat aku nak g Mardi TT

malam tu pon de jamuan kat umah 
cikgu Linda, 
cikgu akaun aku a.k.a cikgu tuisyen
masa sskolah menengah 
to itupon, aku tolak gak
sungguh sadis..

oh, lupa lak lg satu jamuan semalam
kat kolej..
x gi gak sbb da ptg n de klas
= MALAS!!!

0 comments:

Post a Comment