Thursday, August 9, 2012 - 0 comments

mAri BeLi emAS~~


petang td papa ajak aku bli subang
sbb aku kate kat mama yg 
subang aku cakuk dia patah..
patah masa aku nak sarung serkup
pastu tersangkut
ye r, almaklumlah da lbh kurang
20 taon kot subang tu..

mama pon cakap r kat papa yg aku
nak bli subang baru..
padahal aku x kisah sangat 
pon kalo x nak ganti/bli subang baru

tp da papa yg beria2 sangat nak wat cane
da 2 minggu da dia ajak aku g bli
ke sebab harga emas da naik
atau mungkin juga dia nak 
wat investment utk hari yg akan datang
mane r tau kan
ala, lgpon aku trade in ngan
yang lama de r dalam
RM97 je..hehe
tupon aku cakap kat akak aku
yg aku nak gadai leh bli hanset baru..
memang x kan cukup r

lebih kurang r cani r..walopon ati berbelah bg nak yg laen
da org kate lawa amek je r kan..

aku cakap kat mama yg aku
teringin rantai tangan, subang aku
x kisah sangat then seperti biasa
mama g tau kat papa
trus on the spot papa kate ok
cool giler~ sonok2
dan aku lak leh anggap ni sebagai 
besday present~ ~
mama lak bli gak satu gelang tp
baru bayar deposit je, xleh amek lg
kalo x, boleh je bayar trus tp
kedai tu x terima kad kredit lak
kalo x memang mama amek
cincin skali
hehe..

tq papa dan mamaku~
love you!!

0 comments:

Post a Comment