Sunday, August 19, 2012 - 0 comments

maLAm rAYA


setelah de pengumuman kat TV yg 
esok confirm raya,
so, aku memang berabis-abisan 
mengemas rumah
memang standard kitorg malam raya 
baru nak kemas
dengan alasan banyak keje len 
yg nak di wat..
btul ke?
kalo tanya aku, takat assignment de r 2-3 
tp malas gak nak wat benda tu..
hehe
lgpon kalo kemas awal,
akan bersepah balik
lg r tension..nak marah kang
aku yg bongsu
marah pon, memang x larat nak 
marah dah

oh, lupa lak malam raya ni gak
jatuhnya besday papa yg ke ??
bukan x nak g tau, tp sebenarnya lupa
haha


happy birthday, pa~

lepas isya' memang aku sorg je r 
mengemas rumah, yg len cam x nak 
sambut raya langsung
sungguh tidak adil
(ini tidak adil , tidak adil bagiku~)


kot ye pon tolong r
angkat2 kotak ke..mop2 lantai ke..
ikot kan ati aku pon 
malas gak nak kemas sbb tgk
diorg enjoy tengok tv
tp teringatkan mama yg akan
mengemas sorg2 malam kang
sungguh kesian
sbb dia lg r kena kemas dapur sesorg
nak tolong, susah lak
sbb de je benda yg x kena
itu x leh buang ini jangan buang
so, ruang tamu je r keje aku


papepon siap gak keje mengemas aku
dalam kul 3 pagi..
nasib bek x ikot g masjid esok
penat2..
ZZzzzZzZZ~~

p/s: last2 bilik aku yg x berkemas
sedih2..

0 comments:

Post a Comment