Friday, October 14, 2011 - 0 comments

Dong Bang Shin Ki

continue..

ske punye ske, pada tanggal 31 July 2009, 
3 drpd anggota group diorg
memfailkan lawsuit terhadap co rakaman diorg SME..
diorg kate sbb slave contract..
tau x contract diorg selama 13 taon..
mmg giler r..dengan jadual yg terlalu pack
mungkin diorg xtahan sgt kowt
ye r, mane xpack, siang gi jepon, malam gi korea balik
then gi promote thailand lak..
tsk..tsk..tsk..sian..sian..
yg mebuatkan ak bengang xterhingga adalah 
tarikh tu besday aku!!
cari r tarikh laen kot ye pown..

kini, 3 org drpd group tu wat group baru dipanggil JYJ
initial name diorag: Jaejoong, Yoochun ngan Junsu
yg lagi 2 org still under name TVXQ

memula aku xske JYJ ni sbb diorg cam sellfish sket
lgpon bias aku kat TVXQ bkn JYJ..
after diorg fail lawsuit tu trus kuar album baru..lagu omputeh lak tu sume
pas da kuar album tour satu Europe..
yg TVXQ ni lps 2 taon sepi, awal taon ni baru kuar album
sian tau pakwe aku..
baru2 ni kuar album jepon bertajuk 'TONE'

tp skarang aku sokong dua2 group ni sbb ak slalu
"Always Keep The Faith"







0 comments:

Post a Comment