Thursday, October 20, 2011 - 0 comments

BaLiK KamPOnG..D-3 to 5 [END]

ari ke-3 ngan ke-4 da jadi rutin harian da..
pagi mama ngan papa gi nat a.k.a pasar pagi 
sementara, aku masih lagi tdo..haha..kul 11 baru bangon kowt..
bangon pepagi pon bukan leh wat pe pon kat kampong nih..
lagipon aku melayan drama korea..hu3
pada belah petang lak kitorg stat mengedar kad2 kawen kepada 
sedara mara belah papa lak..sampai la ke malam..

ari ke-4 tu, pas makan malam, iaitu mihun sup kat sebelah stadium,
aku rase nak termuntah r lak
xtau r nape..cuace kat perlis ni memang pelik sket
pagi panas seterik yang mungkin, malam lak korg xyah bukak kipas pon xpe
da rase ber "air-cond" da..kekadang leh sampai 26 d.c..
cane aku tau? sebab de satu jejantas menghala ke Kangar tu dia memang
de tulis suhu cuaca kat Perlis ni





selepas beberapa ari berada di kampong halaman, 
kami pon btolak balik pagi khamis ni dalam kul 10
11.30 smpi shell Jitra isi minyak jap..
1.30 g R&R kt Sg. Perak..besar gile tempat solat dia.
ramai pulak org kat surau pas kitorg datang..
pas semayang, makan r tengah hari..
aku order nasi aym lagi..sedap.lagi sedap dari yg kat tambun ari2
kul 2.30 kitorg sambung balik perjalanan..
kul 4.15 aku terbangun tdo sbbtetiba ayah aku bawak slow
rupenye, jem kat ondaway masuk KL..
da r hujan lebat gle masetu..kul 5.10 smpi gak KL
kul 6.30 sampi umah..nape lmbt?
ayah aku selsema r lak..g r bli panadol ngan ubat selsema kt farmasi dulu.
kalo x, 5.45 da smpi da..papepun.
alhamdulillah..slamat gi dan balik..^^











0 comments:

Post a Comment