Wednesday, August 3, 2016 - 0 comments

BesDay kU~

So, tanggal 31 July 2016 aritu, genap la umo aku 
yg ke-26 taon. Muda lagi rupenya aku ni ek. Huhu.
Besday taon ni di sambut dengan biasa-biasa je.

Ari sblm besday tu Kak Shani wat open
house kat umah dia lak. So just makan lauk
open house le. Tp kek pun ade. Brownies mak cik 
aku pun ada gak. Tetiba jadi kegemaran lak 
brownies ni. Lepas suma da balik, tinggal Kakak
aku ngan aku je kat umah Kak Shani tu,
beliau ajak buat boomerang lak. Klu xtau
boomerang tu pe, sila google ye.

Alamak, xde lak video yg utk besday girl ni.
Lupa upload dr Insta. Korg tgk kt situ je la ek.

Esoknya lak Kak Iz lak wat open house. 
kecik2 je sbb dia ajak kawan dia 2-3 org camtu.
So, Papa dtg ptg tu bawak kek besday kat
umah Alang trus. Mlm xleh nak dinner luar
sbb Alang pun keje malam aritu. Lgpun dah kenyang
makan open house diorg.


Ondaway g umah Alang



Malam esoknya, Mama tetiba panggil aku and tanye 
"Rantai, mana rantai?" Aku pun cakap loket pun xde, malas
la nak pakai. Mama pun balas, "Klu ade loket nak pakai x?"
Dlm ati aku pun bersuara, ah sudah mama nak bg 
loket kg ke ni? Bukan xnk, takut hilang lg je.
Klu dia bg gak, maknenye ni kali ke3 aku ada 
loket yg sama. 

Then, Mama pun ckp g amek dlm beg tu.
Aku pun amek dan ternyata loket yg sama cam
lg 2 loket aku sebelum ni. 





p/s : Tq ma, LOVE YOU~

0 comments:

Post a Comment